podobrazia

Zobacz opinie naszych klientów

Oct,02
 czytania

Gala konkursu Kobieta e-commerce 2022

podobrazie

 

 

 

Ideą konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce. Plebiscyt dedykowany jest właścicielkom małych i średnich firm oraz kobietom pracującym na etacie, które zajmują się działaniami związanymi z e-commerce, nowymi technologiami oraz e-marketingiem.

Branża e-commerce rozwija się w Polsce bardzo szybko i wiąże się też z wieloma wyzwaniami. Często wymaga wyjątkowego podejścia, kreatywności, znajomości technologii, zdolności przywódczych i jednocześnie analitycznego myślenia, a także dostrzegania trendów i przewidywania przyszłości. Konkurencyjność na rynku jest niezwykle wysoka, a oczekiwania wobec osób zajmujących się e-biznesem nieprawdopodobnie wysokie.

więcej informacji na stronach:
https://www.kobietaecommerce.pl
https://www.kobietyebiznesu.pl

 

Gala

Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek konkursu Kobieta e-commerce 2022 odbyła się 21 kwietnia. Goście zostali zaproszeni do niesamowitego, pełnej historii Villi Intrata na terenie PAŁACU KRÓLA JANA III W WILANOWIE.

Galę otworzyła Prezes Fundacji Anna Heimberger. Ceremonię wręczenia statuetek poprowadziła dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat Katarzyna Zdanowicz. Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce i rozwojowi osobistemu, który poprowadziła Dorota Bachman. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO, Marta Mikliszańska Head of Public Affairs & Sustainability Allegro, Krzysztof Ślęczka Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture oraz Radosław Tyszko Sales Departament Director Ceneo.

Podczas Gali zostały zaprezentowane zostały również wyniki najnowszego badania Potencjał Kobiet w e-biznesie, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Agnieszka Brytan – Jędrzejowska, członkini Zarządu Fundacji zwróciła uwagę na wysoki wskaźnik chęci edukacji i budowania nowych biznesów opartych na e-commerce wśród kobiet w Polsce. Pełny raport można pobrać ze strony: https://www.kobietyebiznesu.pl/kobiety-szukaja-wiedzy-na-temat-e-biznesu-raport/

Galę konkursu Kobieta e-commerce uświetnił pokaz mody marki MODIVO. Podczas pokazu MODIVO zaprezentowało stylizacje w nurcie POWER DRESSING, adresowane do kobiet biznesu. Były one utrzymane w wiodących trendach kolorystycznych: od beży i łagodnych naturalnych odcieni, przez energetyczne żywe kolory, nawiązujące do trendu “dopamine fashion”, aż do klasycznej czerni. POWER DRESSING to unikatowy projekt MODIVO, który wspiera kobiety w biznesie, aktywizuje je na polu zawodowym i pomaga kreować własny wizerunek.

O podniebienia zadbał Szef Kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III – Norbert Sokołowski

podobrazie

 

Monika Patalas
założycielka i właściciela sklepu internetowego
podobrazia24.pl
została nominowana w kategorii
Najlepszy Start-Up For E-Commerce,
Partnerem Kategorii były Przelewy24.Pl 
i otrzymała wyróżnienie.

"Te wyróżnienie to dla mnie ogromna nagroda na pracę, którą wykonuję, za serce, za stworzenie miejsca w sieci które chce się odwiedzać i robić zakupy. Za docenienie oferowanej jakości. Za przyjacielską atmosferę, za wzajemne wsparcie i zrozumienie. Chciałam dać artystom w Polsce miejsce w kórym zakupią dobrej jakości podobrazia w formacie którego aktualnie potrzebują. Zaczynałam z dwoma liniami podobrazi, teraz jest ich aż 6 i ponad 800 pozycji asortymentu. Śmiało mogę powiedzieć, że to największy sklep internetowy z podobraziami w Polsce. Nie spoczywam jednak na laurach. Plany rozwojwe są, cele i marzenia również. Dziękuję wszystkim Klientom sklepu za okazane zaufanie, za polacanie, oznaczanie. Robicie to z serca - tymbardziej to dla mnie cenne. Dziękuję za głosy i kciuki. To było dla mnie ogromne przeżycie, poznałam wiele wspaniałych kobiet i jestem ogromnie wdzięczna za tę niminację." 

 

Komentarze
Zaloguj się aby dodać komentarz