podobrazia

Zobacz opinie naszych klientów

REKLAMACJA - USZKODZENIE W TRANSPORCIE 

1. Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, należy niezwłocznie w obecności kuriera sprawdzić czy nie doszło do uszkodzenia produktów.

2. Jeśli produkty zostały uszkodzone sporządź protokół szkody (przy kurierze, który ma taki formularz) lub elektronicznie w ciągu 24h od momentu odbioru przesyłki DPD: https://protokol.dpd.com.pl. Ważne, żeby na protokole zaznaczyć, że opakowanie zostało naruszone (przedziurawnione, wgniecione, rozdarte it.) oraz wymienić co zostało uszkodzone. SUGERUJEMY ZROBIĆ TO W OBECNOŚCI KURIERA!

3.  Zrób zdjęcia uszkodzonemu opakowaniu, towarom oraz listu przewozowego.

4. Całość dokumentów czyli: protokół szkody minimum 3 zdjecia (produkt, opakowanie, list) niezwłocznie prześlij na adres: kontakt@podobrazia24.pl

5. Po otrzymaniu dokumentów zgłaszamy reklamację u przewoźnika - brak protokołu szkody lub złożenie protokołu po upływie 24h od otrzymania przesyłki będzie podstawą do odmowy reklamacji

6. Przewożnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

7. Jeśli przesyłka jest CAŁKOWICIE ZNISZCZONA wraz z zawartością, prosimy NIE ODBIERAĆ tylko w obecności kuriera wypisać protokół szkody, że paczka jest całkowicie uszkodzona i odmawia się jej przyjęcia.

  ZWROT PRODUKTU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY  

1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz na naszej stronie (pobierz).

2. Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki podpisany formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć. Możesz również zeskanować wypełniony formularz i wysłać na nasz e-mail kontakt@podobrazia24.pl

3. Odeślij zwracany produkt (musi być w stanie nienaruszonym) na adres podany w formuarzu z dopiskiem: ZWROT. Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych "za pobraniem" oraz nadanych do Paczkomatów (opłać przesyłkę z góry).

4. Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie i sprawdzeniu, czy przedmiot został zwrócony bez wad. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

  WYMIANA PRODUKTU    

1. Postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie ZWROT PRODUKTU

2. Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki i sprawdzeniu czy przedmiot został zwrócony bez wad. 

  REKLAMACJA - JAKOŚCIOWA 

1. Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas pocztą elektroniczną na adres: kontakt@podobrazia24.pl informację o produkcie który chcesz reklamować oraz zdjęcia wadliwego towaru na adres: kontakt@podobrazia24.pl wykorzystując specjalnie przygotowany formularz (pobierz).

2. Jeśli wada jest nie do zaakceptowania nawet po uzgodnieniu wartości rabatu żeby towar przecenić, starannie zapakuj przedmiot który chcesz reklamować i dołącz do paczki ww. formularz 

3. Odeślij zwracany produkt na adres podany w formuarzu z dopiskiem: REKLAMACJA JAKOŚCIOWA

4. Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zawartość przesyłki i przedstawimy meilowo dalszy plan postępowania z twoją przesyłką i rozwiązanie reklamacji, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.