Wykorzystuję moodboard, który przedstawiam w ramach inspiracji. Następnie projektuję w programach graficznych wizualizacje jak obraz o ustalonej wielkości i kolorystyce wyglądałby na ścianie u klienta. Bardzo rzadko oglądam prace innych twórców, bo to tylko blokowało moją kreatywność. Skupiam się na dziedzinach pokrewnych jak muzyka, moda, teatr, czy mój ukochany balet.
Skoro malarstwo to podobrazia. Muszę Cię zapytać o produkty, na których pracujesz, czyli o nasze podobrazia. Za co je lubisz i czym się wyróżniają na tle bardzo szerokiej konkurencji?
W Waszych podobraziach doceniam detale, jakość, szeroki asortyment i terminowość realizacji. Wiesz, że lubię eksperymentować, więc jak tylko wprowadzasz jakąś nowość na rynek to muszę ja mieć. Lubię i doceniam też Ciebie, jako Monikę, markę osobistą za którą stoją podobrazia24.pl. Długo pracowałam nad tym, żeby wybierać osoby z którymi będę współpracowała, dlatego wybieram najlepszych.
Aniu, jak znajdujesz Klientów? Dzisiaj w dobie Internetu jest to niby łatwe, a jednocześnie bardzo trudne, ponieważ zalewa nas fala podobnych contentów.
Moim zdaniem moją największą konkurencją jestem ja sama. Mogę się mierzyć tylko ze sobą sprzed roku, 2, 5 lat. Jako produkt manager zdradzę branżowy sekret. Ludzie nie kupują tego co robisz, ale jaka jesteś naprawdę, dlaczego robisz to co robisz i w co wierzysz. To autentyczność sprzedała moje najdroższe prace. Budując swoją markę osobistą w social mediach, daję się poznać klientom i przeważnie sami mnie znajdują.